DATUM: 2014-02-09 / TID: 21:49:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Nikita.

Då jag blev ju klar med Ghost Whisperer i förra veckan, bestämde jag att mitt nästa maratonprojekt blir Nikita! Jag har bara sett hela säsong 1 sen den hade premiär och så hälften av säsong 2. Varför jag slutade minns jag inte riktigt. Och nej, jag slutade inte för att den var dålig. Jag slutade av helt andra orsaker som jag tyvärr inte minns. Men nu ska jag iallafall äntligen ta upp serien och se hela! Det ska bli så spännande! Har saknat mitt fina ship och dessa underbara och intressanta karaktärer! ♥
Postat av: Natalie

Åh, du kommer abslout inte ångra dig! Nikita är så jävla bra :D

Svar: Självklart kommer jag inte att ångra mig. Jag älskade ju säsong 1 verkligen! ;) Så jag ser fram emot att se resten av de osedda avsnitten ;D
Micaela Sundberg

2014-02-09 @ 23:26:07
URL: http://natalieelisabet.blogg.se
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag äslkar din gifs på bloggen! Åhh vad jag saknar peter pan!

sv: jag blir så glad när du kommer med dina positiva komentarer, det är ju klart att Caroline och Stefen inte kommer bli ihop, det hade ju varit en mycket större sak för Caroline att svika sin bästa vän än det hon försöker förneka att hon har med Klaus :)

Svar: Det är precis därför jag är så säker på att Steroline inte kommer att hända. Det hoppas jag verkligen! Jag önskar bara att alla andra slutar vara så övertygade om att de ska bli tillsammans i framtiden ;) det finns en som skrev en sammanfattning om 5x13 där hen sa "Stefan och Caroline har fått känslor för varandra!" Jag typ bara va? Det stämmer ju inte ;p men ja hur som helst...Jag saknar också Peter Pan (och Rumple)! Jag är rätt säker på att han kommer tillbaka. För om jag inte har läst fel för ett par månader sedan så sägs det att det inte riktigt är över med Peter Pan ännu. Jag hoppas så att det är sant! Men om inte, så slutar jag ändå inte att titta på serien. Hook, Emma, Snövit, Charming, Regina, Belle, Tinkerbell, Ariel, Robin Hood och några till som jag älskar är ju fortfarande kvar ;) och ja, just det; Rumple kommer tillbaka! ;) Hur och varför vet jag inte, men han ska komma tillbaka iallafall ;D
Micaela Sundberg

2014-02-10 @ 11:52:57
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: