DATUM: 2014-02-04 / TID: 21:58:47
KATEGORI: Gifs, One Tree Hill, Tidsfördriv, listor

#7; topp tio bästa kärleksförklaringar.

"Förra året stod vi på stranden och jag berättade hur mycket jag älskade dig och hur jag skulle alltid, alltid skydda dig. Den dagen trodde ingen att det skulle fungera. Men jag tror inte att någon förstod den kärleken som jag hade för dig, för om de gjorde det skulle de aldrig ha tvivlat på oss. Så jag ville gifta mig med dig igen framför de flesta av vår värld, för idag när jag ser in i dina ögon, min kärlek till dig bara växer. Det är ännu starkare nu. Och vår kärlek kommer aldrig att vackla. Det är det jag lovar dig, idag och alltid och för evigt."
- Nathan till Haley, One Tree Hill säsong 3 avsnitt 22.
 
Den här scenen får mitt hjärta alltid att smälta! Ni anar inte hur mycket jag älskar det här paret. Och den här kärleksförklaringen som Nathan gav på bröllopet? Bara så jävla fint sagt! Så det är helt klart att den står med bland topp tio bästa kärleksförklaringar! ;)

Tidigare: #10 Delena #9 Klaroline #8 Stelena

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: