DATUM: 2014-02-10 / TID: 20:00:00
KATEGORI: Bloggutmaning 365

41 av 365; Tävlingar.

Då är det en ny vecka nu vilket betyder ny tema! Den här veckan är det tävlingar som gäller. Vill du vara med på bloggutmaningen? Klicka då här
 
VECKA 7 - TÄVLINGAR 
041. Har du varit med i någon tävling som visats på tv?
042. Vad tävlar du helst om?
043. Vad är det allra sämsta du vunnit?
044. Om man bara tävlar för att vinna äran, är det någon mening att vara med då?
045. Länka en tävling på internet som du deltar i just nu
046. Hiss & Diss - Tävlingsregler
047. 5 bästa sakerna du vunnit
 
Ja, när jag var liten brukade jag och min familj ofta spela Bingo varje vecka. Och så vitt jag minns, har vi inte vunnit något tråkigt nog! ;)
Postat av: anonym

har du kollat på Prison Break? Vad tyckte du om den? Kan inte du göra ett inlägg om den isånnafall :)

Svar: Ja, jag har följt den sen i början av 2006 (när det var runt 1x13) tills den blev avslutad år 2008 :) den är en av de bästa tvserierna som jag nånsin har sett! Jag till och med äger en samlarbox. Självklart kan jag göra ett inlägg om PB! :)
Micaela Sundberg

2014-02-11 @ 12:12:28
URL: http://depressivsuicidal.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: