DATUM: 2014-12-20 / TID: 23:05:00
KATEGORI: Film

Two Night Stand (2014).

Two Night Stand såg jag precis nyss och jag gillade den verkligen massor! Eller rättare sagt, så älskade jag mer än gillade den. Jag är nöjd med hur filmen börjar, hur det går och hur det slutar. Storyn är bra och mysig och karaktärerna är sköna. Och så är jag väldigt svag för lyckliga slut också, hihi. Den är lätt en av de bästa och mysigaste filmerna jag sett i år och den kommer jag garanterat att se flera gånger till, det är ingen fråga om det! Och Miles Teller och Analeigh Tipton hade finfin kemi, även bra skådisar också. Kul också förresten att se Jessica Szohr ha en biroll här, det var ett tag sedan sist man såg henne. Jag rekommenderar verkligen denna filmen varmt! Den fick 6,5 av 10 på Imdb, det säger väl allt? ;)
 
En snöstorm tvingar två människor att ofrivilligt umgås efter ett one-night stand.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: