DATUM: 2014-12-06 / TID: 21:13:03
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serielista; November 2014.

Ny månad, uppdaterad serielistan! Det som har skett förändringar är som vanligt i fetstil. Rent seriemässigt har det gått dåligt också i november.
 
Jag tog paus med Buffy and the Vampire maraton och fokuserade på Dawson's Creek istället. Jag blev klar med säsong 3 i söndags. Sen så har jag hamnat efter med The Originals, jag tar igen det när den har juluppehåll vilket är väl nästa vecka, eller? Jag har även tagit mig tid att se piloten av Homeland och jag gillade det, men tillfället var inte riktigt rätt, så den får jag ta en annan gång istället. Jag har även äntligen kommit ikapp The 100 också, så nu är jag up to date med den. Mina tankar om 2x02-05 kommer nog imorgon. Just nu har jag Ugly Betty maraton vars samlarbox köpte jag i denna veckan, som jag alltid hade velat köpa och nu är det äntligen gjort! Jag har legat efter med den serien sen säsong 2 var pågående och då den är ju nedlagd nu sen några år, så är det verkligen på tiden att jag ser hela serien nu! Jag är redan halvvägs i säsong 1 och jag njuter av varenda minut! ;)
 
SERIER JAG ÄR UP TO DATE MED:
Arrow (säsong 3)
Hart of Dixie (säsong 3)
Once Upon a Time (säsong 4)
Teen Wolf (säsong 4)
The Flash (säsong 1)
The Walking Dead (säsong 5)
The 100 (säsong 2)
Under the Dome (säsong 2)

SERIER JAG LIGGER EFTER I:
American Horror Story (säsong 2)
Awkward (säsong 3)
Beauty and the Beast (säsong 2)
Breaking Bad (säsong 2)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
Chicago PD (säsong 1)
Criminal Minds (säsong 5)
Dawson's Creek (säsong 3)
Desperate Housewives (säsong 5)
Dexter (säsong 2)
Greys Anatomy (säsong 10)
Grimm (säsong 2)
Homeland (säsong 1)
New Girl (säsong 2)
Orange is the new black (säsong 1)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Reign (säsong 1)
Revenge (säsong 2)
Sleepy Hollow (säsong 1)
Sons of Anarchy (säsong 4)
Suits (säsong 1)
Supernatural (säsong 9)
The Vampire Diaries (säsong 5)
The Originals (säsong 2)
Ugly Betty (säsong 2)
White Collar (säsong 3)

SERIER JAG GETT UPP OCH KOMMER TROLIGEN INTE SE FÄRDIGT:
Star-Crossed (säsong 1)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
True Blood (säsong 4)
Twisted (säsong 1)
90210 (säsong 4)

SERIER JAG SETT KLART FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:
Brothers and Sisters
Chuck
Don't trust the bitch in apartment 23
Förhäxad
Ghost Whisperer
Gilmore Girls
Gossip Girl
Harper's Island
Hellcats
H20 Just Add Water
Kyle XY
Las Vegas
Legend of the Seeker
Life Unexpected
Lost
Make it or Break it
Nikita
OC
Once Upon a Time in Wonderland
One Tree Hill
Revolution
Roswell
Pan Am
Prison Break
Privileged
The Gates
The Secret Circle
Veronica Mars
Vänner
21 Jump Streets

SERIER JAG VILL TITTA PÅ:
Beverly Hills 90210
Doctor Who
Drop Dead Diva
Everwood
Greek
Rookie Blue
Robin Hood
Scandal
Switched at Birth

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: