DATUM: 2014-12-06 / TID: 21:26:41
KATEGORI: Övriga tvserier

Homeland.

Som jag redan har sagt i tidigare inlägg, så har jag tagit mig tid att se piloten av Homeland. Och jag gillade verkligen det jag såg! Intressant storyline och intressanta karaktärer. Men jag blev inte så fast som jag brukar oftast bli under piloter, vilket betyder att det kommer att ta några avsnitt innan jag kommer helt in i denna serien. Men jag är ändå på sätt och vis hooked och vill naturligtsvis fortsätta se den! Men tillfället känns tyvärr inte rätt nu, så den får jag fortsätta med en annan gång. Jag vill hur som helst bara säga att jag nu har sett piloten och att jag gillade det jag såg. Jag ser fram emot att fortsätta titta när det kommer ett rätt tillfälle aka när jag väl har lust ;)
 
Homeland handlar om marinkårsoldaten Nicholas Brody som efter åtta år i fångenskap i Afghanistan återvänder till USA som hjälte. Men alla tror inte på honom, framför allt inte CIA-agenten Carrie Mathison, som misstänker att Brody har omvänts och nu arbetar för Al-Qaida. Serien följer sedan Mathisons arbete för att avslöja Brody och den farliga katt- och råttalek med Amerikas nationella säkerhet som utvecklas...
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: