DATUM: 2014-08-22 / TID: 19:46:48
KATEGORI: Film

The Other Woman (2014).

Igår såg jag The Other Woman med Cameron Diaz, Leslie Mann och Kate Upon. Och den var riktigt rolig! Jag skrattade mycket och ja, jag har torr humor! Den var faktiskt väldigt underhållande fast slutet var tyvärr lite väl överdrivet (läs: jag snackar om fönstret och blodig näsa, vad fan?), det drog ner betyget en aning. Men annars får filmen helt klart godkänt! Slutet i eftertexterna gillade jag massor för man fick veta vad som hände efteråt. Och filmen kan jag absolut tänka mig att se igen, ingen tvekan om det! Och hur kan man inte älska Cameron Diaz liksom? Jag älskar nästan alla hennes filmer, hon rockar alltid min värld. Och sedan så älskar jag Leslie Mann också. Hon är mest känd som Ursula i Djungel George, henne känner ni väl till? Men hur som helst... Om ni älskar nån av skådisarna eller har torr humor, så är denna nåt för er! Jag rekommenderar den varmt! ;)
 
Carly upptäcker att hennes nya pojkvän Mark inte är att lita på när hon råkar stöta ihop med hans fru(!), Kate. Carly och Kate finner varandra direkt och upptäcker ganska snabbt att Mark är otrogen även med en tredje kvinna, Amber. De tre kvinnorna blir en otippad kompistrio som bestämmer sig för att hämnas ordentligt.
 
 
 
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

vill också se den hehe

Svar: Gör det! ;) finns på swefilmer.
Micaela Sundberg

2014-08-24 @ 14:53:36
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: