DATUM: 2014-08-31 / TID: 22:27:52
KATEGORI: Film

The Fault in Our Stars (2014).

The Fault in Our Stars såg jag äntligen förrigår och jösses vad bra den var! Lätt en av de bästa filmerna som jag sett i år! Jag både log, skrattade och grät nonstop under hela filmen, bara så fucking vacker film! Vilken underbar kärlekshistoria! Jag älskade att filmen inte bara fokuserade på cancer utan också på två sjuka människors liv - som levde som två helt vanliga tonåringar. Det älskade jag verkligen! Och jag som läste boken innan, så hade jag skyhöga förväntningar och ja den levde verkligen upp till dem! De har lyckats jävligt bra med att följa boken så otroligt bra och med att casta karaktärer också! Det förväntade jag mig verkligen inte, så jag blev glatt överraskad! Och att den var över två timmar märkte inte alls! Älskar ni såna filmer, så vänta inte! Gå bara och se den nu på en gång, ni kommer inte att ångra er! Den kommer jag lätt att inskaffa till min dvdsamling utan tvekan! ;)
 
Två tonåringar som möttes i en stödgrupp för cancerpatienter delar en kärlek som går emot alla odds.
 
 
Postat av: THE REVOLT

Jag såg den oxå nyligen. Antingen igår elr dagen innan tyckte den var bra, dock tror jag att boken är mkt bättre. Tyckte filmen var lite stel. Storyn och manus var bra, men miljöer och liknande tyckte jag var stelt. Brukar blir så när man ska filmatisera väldigt bra böcker D': synd dock :/

Svar: Okej, ja den var så himla bra! Jaså? Jag tycker på nåt sätt att den är bättre än boken, jag vet inte riktigt varför. Det är bara nåt med den som lockar mer än boken. Men ja, det brukar bli så när man ska filmatisera bra böcker :(
Micaela Sundberg

2014-08-31 @ 22:46:19
URL: http://TheRevolt.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: