DATUM: 2014-08-31 / TID: 23:08:00
KATEGORI: Allmänt

Anna Sandmali Lundqvist, aldrig glömd ♥

Hur är det möjligt att tiden kan gå så himla fort? Redan ett år igår har gått nu sen du rycktes bort ifrån oss alldeles för tidigt. Jag minns fortfarande dagen jag fick veta att du var sjuk så väl och även dagen jag fick veta att du hade gått bort - som om det vore igår.
Jag saknar dig fortfarande så enormt mycket att det finns inga ord om hur mycket och hur ont det gör! Jag saknar att se dig le och skratta, det smittade av sig alltid även när jag var på dåligt humör. Jag saknar att kunna prata om allt mellan himmel och jord med dig. Jag saknar att kunna retas med dig. Jag saknar att umgås med dig. Jag saknar att kunna skämta och skratta med dig. Jag saknar att fotografera med dig.
Det är bara så otroligt orättvist att cancer var tvungen att ta en av världens finaste och snällaste tjejerna som aldrig har varit elak och som älskade att prata med alla och som alltid ville alla väl. Hon var väldigt omtänksam och brydde sig om alla. Det går inte en dag som jag inte tänker på dig, Anna Sandmali Lundqvist! I love you and I miss you, always and forever
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

<3

Svar: <3
Micaela Sundberg

2014-09-01 @ 00:22:55
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: En blogg om tv-serier

:/ aw.. <3

Svar: <3
Micaela Sundberg

2014-09-03 @ 00:20:32
URL: http://efji.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: