DATUM: 2014-04-06 / TID: 20:56:00
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serielista; Mars 2014.

Det är en ny månad. Vilket betyder att det är dags att uppdatera serielistan nu om hur det gått i mars! De förändringar som skett är som vanligt i fetstil. Jag glömde helt bort att uppdatera listan, men här är den nu ;)
 
Jag blev klar med Brothers and Sisters precis innan slutet av mars. Jag ska försöka skriva en sammanfattning snart! Nästa maratonprojekt är Chuck som jag nu har, som jag nämnde i tidigare inlägg. Hart of Dixie ligger jag efter i med fem avsnitt, de ska jag se denna veckan. Beauty and the Beast ligger jag också efter i nu med fyra avsnitt och jag har inga planer på att se ikapp just nu tyvärr. Chicago PD ligger jag efter i med två avsnitt, de ska jag också se ikapp denna veckan. Annars har det inte hänt så mycket i mars :)
 
Serier jag är up to date med:
The Originals (säsong 1)
Once Upon a Time (säsong 3)
Under the Dome (säsong 1)
Teen Wolf (säsong 3)
Revolution (säsong 2)
Reign (säsong 1)
Supernatural (säsong 9) *svenskt takt*
Sleepy Hollow (säsong 1) *svenskt takt*
 
Serier jag ligger efter i:
Greys Anatomy (säsong 10)
The Vampire Diaries (säsong 5)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
New Girl (säsong 2)
90210 (säsong 4)
Arrow (säsong 2)
Chicago PD (säsong 1)
Hart of Dixie (säsong 3)
Beauty and the Beast (säsong 2) *svenskt takt*
True Blood (säsong 4)
Criminal Minds (säsong 5)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Awkward (säsong 3)
Dexter (säsong 2)
Desperate Housewives (säsong 5)
Revenge (säsong 2)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
Grimm (säsong 2)
Suits (säsong 1)
Sons of Anarchy (säsong 4)
American Horror Story (säsong 2)
Ugly Betty (säsong 2)
Twisted (säsong 1)
White Collar (säsong 2)
 
Serier jag sett klart från början till slut:
One Tree Hill
Gilmore Girls
Hellcats
Lost
OC
Veronica Mars
Vänner
Kyle XY
Prison Break
Harper's Island
Gossip Girl
Roswell
Förhäxad
The Secret Circle
Don't trust the bitch in apartment 23
21 Jump Streets
Privileged
The Gates
Nikita
Life Unexpected
Ghost Whisperer
Brothers and Sisters
 
Serier jag vill titta på:
Beverly Hills 90210 (brukade alltid se den på tv, men vill se hela från början tills slut)
Homeland
The Walking Dead
Scandal
Switched at Birth
Breaking Bad
Everwood
Once Upon a Time in Wonderland
Chuck

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: