DATUM: 2014-04-06 / TID: 20:47:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Nytt maratonprojekt; Chuck.

Jag blev klar med Brothers and Sisters för ett par veckor sedan - vilket betyder att det är dags för ett nytt maratonprojekt. Den här gången blev det Chuck! Jag började igår och jag har bara två avsnitt kvar av säsong 1. And I'm in love! Än så länge gillar jag verkligen serien jättemycket! Den är riktigt bra, mysig och rolig! Och mitt OTP i serien blev som förväntat Chuck och Sarah! Hur kan man inte älska dem? Jag ser fram emot att se hela serien! ;)
 
När den lata datanörden Chuck Bartowski av misstag laddar ner en hemligstämplad data-app till sin hjärna blir han helt plötsligt en hemlig agent.
 

Postat av: Julia

Men ååååh vad roligt! Min absoluta favoritserie!! (delad 1:a med The O.C)
Vet typ ingen annan som tittar på den så vad kul det ska bli att läsa dina tankar om den, om du hade tänkt göra några sammanfattningar om den då såklart ;)
Tittar på den varje år runt den här tiden så har själv maraton just nu :)

Svar: Vad kul att höra att du också gillar Chuck ;) jag vet typ ingen annan som kollar på den. Absolut jag ska skriva mina tankar om varje säsong! ;)
Micaela Sundberg

2014-04-07 @ 14:58:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: