DATUM: 2014-04-11 / TID: 09:53:05
KATEGORI: Sammanfattningar, Övriga tvserier

Chuck säsong 1 sammanfattning.

Wow! Allt jag bara har att säga är wow! Det har varit en jättebra säsong och den här serien är ju mycket bättre än vad jag först trodde! Det hände ibland att jag kollade på den när den var på tv men då var jag inte alltid så fullt fokuserad. Men nu när jag faktiskt började ha maraton och började se den från allra början i förra veckan; då blev jag verkligen helt fast! Den är en jättebra serie och till och med väldigt rolig också, det är alltid nåt i varje avsnitt som bara får mig att skratta så att jag gråter. Äntligen en serie som har precis den rätta humorn för mig med ett undantag från Vänner! ;)
 
Många karaktärer är sköna som fan, särskilt den där Casey som har så mycket ilska inom sig att det bara är kul att se när han försöker kontrollera det. Hans min när han gör det? Oslagbart! Jag älskar alla karaktärer, det finns ingen som jag hatar. Förutom de elaka skurkarna då. Chuck är så grymt söt, ja jag är nog kär, och Sarah rockar som fan, en riktigt badass kvinna! Och de två? Så fina! Jag älskade när Sarah blev svartsjuk på Lou (som spelades av Rachel Bilson) och insåg att hon har känslor för Chuck. Just detta avsnitt är mitt favoritavsnitt i säsong 1 då de också hade sin första kyss här. Men tråkigt nog blev de inte tillsammans som jag hoppades! Men snart, hoppas jag! Jag kan helt enkelt inte få nog av dom, jag föll för dem redan i piloten och de blev mitt största OTP i serien och närapå kommer Devon och Ellie. Ja, vad ska jag säga mer? :)
 
Det har varit en bra säsong och varje avsnitt var alltid spännande att se! Jag ser fram emot säsong 2 som jag redan nu är på, jag är bara halvvägs till säsong 3 nu ;)
Postat av: Julia

Gud vad kul att du tyckte så bra om Chuck!! Varför den är min favorit tror jag är för att man verkligen blir så fäst vid alla karaktärer, man tycker ju verkligen om alla. Och humorn, haha älskar alla på buy more!! Första gången jag tittade på Chuck så va min crush Casey!!! Haha, tycker det är lite kul :)
Avslutade precis mitt Chuckmaraton (för 3:e gången iofs) men fortfarande lika ledsamt när en serie tar slut :( Förlåt för lång kommentar, men blir så exalterad eftersom den är min absolutafavvoserie :D

Svar: Ja, den överraskade mig verkligen! Fantastiskt bra och rolig serie! Jag är redan halvvägs i säsong 3 nu efter att jag blev klar med säsong 2 igår ;)
Micaela Sundberg

2014-04-11 @ 16:50:33

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: