DATUM: 2013-09-19 / TID: 00:18:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Twisted.

I måndags gav jag med mig och gav Twisted en chans. Och jag ångrar det inte! Den är en verkligen jättebra, spännande och intressant tvserie med många intressanta karaktärer! Jag såg de första fem avsnitten och jag är inte ett dugg besviken! Den påminner lite om Pretty Little Liars när det gäller mysterier, hemligheter bl.a men den är mycket bättre. För den går mer framåt än vad PLL nånsin har gjort. Iallafall, än så länge! Och gällande ships, i början var jag tveksam på vem jag shippar. Nu vet jag. Danny/Lacey och Jo/Rico! Ja tack till dem! Jag ser fram emot att se serien med fortsättning! ;)
 
Danny Desai är en karismatisk 16-år gammal kille med ett brokigt förflutet som återvänder till sin hemstad efter att han har tillbringat fem år på ungdomsanstalt för att ha dödat sin faster. Han blir omedelbart behandlad som en utböling, men han försöker ta kontakt med sina två bästa vänner från barndomen - Jo och Lacey - som är osäkra på hur de ska reagera. När en skolkamrat hittas död i sitt hem, blir Danny genast misstänkt för mord. Jo och Lacey måste bestämma sig om deras barndomsvän är en oförlåtlig sociopat eller om han verkligen är ett offer för sina egna skruvade hemligheter...
 är ett offer för sina egna skruvade hemligheter.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: