DATUM: 2013-09-22 / TID: 00:31:00
KATEGORI: Serienyheter, Under the Dome, Övriga tvserier

Sleepy Hollow.

För knappt en timme sedan såg jag det allra första avsnittet av Sleepy Hollow. Och jag gillade det skarpt! Jag blev verkligen positivt överraskad så den kommer definitivt att stanna på min serieschema! Jag satt på helspänn under hela avsnittet för det var rätt spännande och mystiskt. Jag älskar mysterier! Och jävlar vad rädd jag faktiskt blev i slutet, det bara kom så plötsligt! Haha. Jag gillade Ichabod och Abbie som karaktärer, de är redan mina favoriter nu. Särskilt Abbie som är den kvinnliga polisen, hon är riktigt cool. Linda från Under the Dome behöver seriöst lära sig från Abbie om hur man ska vara en bra polis! Jag tror den här kan bli en riktigt bra tvserie så jag ser fram emot att följa den till slutet! ;)
 
Ichabod Crane vaknar upp ur en grav i en grotta. Han stapplar upp och befinner sig i 2000-talets Sleepy Hollow, en sömnig liten småstad nånstans i Amerika. Han blir snabbt anhållen och misstänkt för ett mord han inte begått. Snart förstår han att hans gamle fiende från förr, den huvudlöse ryttaren, också hängt med från dåtiden. Men den enda som tror honom är polisen Abbie. De två upptäcker att det finns mer begravt i Sleepy Hollow än vad man först kan tro - och att det är många som är ute efter dom.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: