DATUM: 2013-09-20 / TID: 21:58:47
KATEGORI: One Tree Hill, Tidsfördriv, listor

Lista: One Tree Hill.

Jag är totalt uttråkad så när jag fick syn på denna roliga listan hos Karin, blev jag sugen! Jag börjar med One Tree Hill först, min allra första favorit genom tiderna! ;)
 
1. Den karaktär som jag blev kär i först.
Lucas! Men sedan blev han en kort stund därefter utkickad av Nathan när han inte längre var ett svin tack vare Haley ;)

2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.
Nathan. I början hatade jag honom så mycket för han var ett riktigt jävla svin då! Men sen växte han upp från att vara ett svin till en ren drömkille tack vare Haley som kunde se det gott i honom som ingen kunde. Sen dess hade jag bara älskat honom mer och mer.

3. Den karaktär som alla älskar men som jag inte tycker om.
Jag har inte den blekaste om vem som alla älskade som jag inte tyckte om? Hmm... jag kan inte komma på nån faktiskt. Jag älskade ju typ alla. Förutom de elaka förstås - som nanny Carrie, Renee, Katie osv.

4. Den karaktär som alla hatar men som jag tycker om.
Jag kan inte komma på nån! Kanske Tim? De flesta OTH-fans som jag hade stött på under seriens gång, verkade inte gilla honom alls. Men det gjorde jag. Jag tyckte om honom. Jag tyckte att han var jätterolig och väldigt skön - och en riktigt tönt också dessutom! Gissa om hur mycket jag skrattade när han var med i ett avsnitt i säsong 5 där han jobbade som en pizzabud och det visade sig att han hade döpt sin son till Nathan efter Nathan x)

5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre.
Ingen, faktiskt. För varje gång jag började gilla nån brukade det fastna och aldrig ändras. Så jag ändrar på frågan: en karaktär som jag en gång hatade men inte längre. Dan Scott. I början hatade jag honom så mycket men senare började jag tycka om honom. Jag kommer alltid att hata honom i säsonger 1-3 och det varierar lite i säsong 4 och 5 och sen i säsonger 6-8 tycker jag om honom och i säsong 9 blir han tillslut en älskad karaktär. Jag grät jättemycket när han dog. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle gråta vid hans slut när jag väl började se serien! Så mycket hade förändrats sen säsong 1!

6. Den karaktär som jag vill ”smoocha”.
Nathan, Nathan och åter Nathan! ;)

7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.
Haley! Hon får ju Nathan, en ren drömkille! Jag hoppas att jag en dag hittar en sån fin och omtänksam kille som Nathan! Han är ju bara sååå förbannat fin, all right?

8. Den karaktär som jag vill slå till.
Det mesta av tiden ville jag alltid bara slå till Dan! Han var skurken och den elakaste pappan i serien utan tvekan!

9. Ett par som jag älskar.
Nathan och Haley! Alltid och för evigt! De är mitt största otp i serien (också min allra första otp faktiskt) och sen efter dom kommer Lucas/Peyton, Julian/Brooke, Keith/Karen och Jack/Sam - och jag älskar till och med Jake/Peyton också faktiskt även om jag alltid kommer välja Lucas för Peyton.

10. Ett par som jag hatar.
Dan och Rachel. Vilken skandal, äsch! Och sedan så hatade jag också Felix och Brooke. Äsch, de var inte ens fina ihop! Jag hatade också Mouth/Lauren. Och till och med Deb/Skills!!! Vad i all friden tänkte manusförfattarna på när de parade ihop dem (samma med Dan och Rachel)!? Total stor skillnad på ålder så det bara är vidrigt, haha.

11. När jag började titta på serien.
När halva av första säsongen hade gått. Sen dess hade jag följt den slavariskt fram till det allra slutet i förra året. Åh, jag saknar den så mycket att ord inte räcker till för att beskriva det! ♥
Postat av: KarosTvserier

Åh vad jag saknar OTH! Det var likadant för mig. I början gillade jag Lucas, men när Haley fick Nathan att ändra på sig kunde man ju inte låta bli att falla för honom. :)

Svar: Jag med! Haha precis, så vitt jag vet var det många som föll för Nathan när han blev en bra kille och "glömde bort" Lucas ;)
Micaela Sundberg

2013-09-21 @ 15:49:00
URL: http://karostvserier.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: