DATUM: 2013-09-07 / TID: 23:12:00
KATEGORI: Allmänt

I'm ready.

Jag sörjer fortfarande, men jag mår mycket bättre nu och känner mig redo att blogga igen. Alla hanterar sorgen på olika sätt, jag hanterar min genom att göra saker som får mig att må bra. För jag vet att Anna inte hade velat att jag skulle vara ledsen hela tiden, hon hade velat att jag skulle gå vidare.
Allt jag har kvar av henne nu är alla fina minnen med henne och de kommer jag att hålla hårt vid. Och jag saknar henne så mycket att det gör ont, jag saknar henne mer och mer för varje dag. Hon lever i, och kommer alltid att göra, mitt hjärta ♥
 
Och tack för er jättefina kommenterar, de hjälpte mycket också! Ni är underbara!
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Det där med att gå vidare är tyvärr en kamp som man aldrig riktigt kommer ur. Men man försöker iallafall.

Svar: Ja, precis. Även om man har gått vidare eller försöker gå vidare så är det ändå aldrig helt :/
Micaela Sundberg

2013-09-08 @ 18:25:50
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: