DATUM: 2013-09-01 / TID: 01:18:01
KATEGORI: Film

Epic (2013).

Epic såg jag efter The Big Wedding och jag älskade den massor! Den är lätt en av de bästa animerade filmerna jag sett! Den var så bra, rolig och otroligt underhållande att titta på! Storyn var kanon och karaktärerna var härliga och jätteroliga! Fick mig att skratta flera gånger! Och det var en massa fantastiska och vackra animerade effekter som fick mig att tappa hakan ibland, så jag tycker därför att filmens titel är så rätt och väldigt passande! Jag rekommenderar den varmt! Trailern kan ni se här.
 
En tonåring blir transporterad till en mystisk skogsmiljö där en kamp mellan de goda och de onda äger rum. Hon ansluter sig till en grupp av märkliga varelser för att rädda deras värld - och sin egen...
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: