DATUM: 2013-09-10 / TID: 17:18:42
KATEGORI: Film

Encino man (1992).

Igår såg jag Encino man och jösses, den var så jävla rolig! Den fick mig att skratta många gånger så att jag grät, det är ju en så asskön film som fan! Brendan Fraser var lysande och väldigt rolig i sin roll som grottmänniskan Link medan Sean Astin var lysande i sin roll som Dave. Och skådisen som spelade Stoney var inte så dum heller! Jag rekommenderar den varmt om ni älskar komedier! Trailern kan ni se här.
 
Dave vill imponera på sina skolkamrater och gräver en egen swimmingpool på sin gård. Där hittar han en begravd grottmänniska i ett isblock. Grottmänniskan tinas upp och Daves kompis Stoney hjälper till att bada och snygga upp fyndet. Det visar sig vara en pojke i samma ålder som dom och han döps till Link. Dave och Stoney lyckas få in Link vid Encino High som utbytesstudent. Link gör omedelbar succé hos sina skolkamrater. Dessvärre vinner han också flickornas hjärtan inklusive Daves drömflicka, Robyn...
 
 

Postat av: TVseries-Henny

Få väl ta o kolla in den! :P

Svar: Ja, gör det! Den är jätterolig! Överdrivet kanske men ändå rolig! ;P
Micaela Sundberg

2013-09-10 @ 17:44:29
URL: http://tvseries.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: