DATUM: 2013-10-20 / TID: 23:45:00
KATEGORI: Film

Insidious (2011).

Den har jag sett förut några gånger för nåt år sedan och jag såg den i veckan - för att förberedda mig på tvåan när det går att se den online med svensk text. Ja, nu tillbaka till ettan. Den är fortfarande lika bra, om möjligt ännu bättre! Den är en av de bästa thrillerfilmerna som jag har sett! Mycket bättre än Paranomity någonting (har bara sett ettan och den sög och inte alls skrämmande som många säger, så jag ska inte se resten). Spännande story, bra skådisar och vissa scener kan vara sjukt läskiga! Och det slutar så spännande vilket förklarar varför det blev en uppföljare. Jag kan knappt bärga mig tills tvåan! Har hört att den ska vara bättre och läskigare än ettan. Spännande! Trailern till ettan kan ni se här och till tvåan här.
 
En berättelse om en ung familj som gör en fruktansvärd upptäckt. Deras medvetslösa sons kropp har förvandlats till en magnet som drar till sig onda väsen samtidigt som hans eget medvetande är fångat i den det mörka och lömska rike som kallas The Further.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: