DATUM: 2013-10-20 / TID: 23:40:00
KATEGORI: Film

Curse of Chucky (2013).

Den såg jag i veckan och jävlar vad dålig den var! Eller den kanske var lite bra, men de gamla filmerna är helt klart bättre! Det enda bra med den här nya filmen är dockan, Chucky är fortfarande lika läskig efter alla år. Men resten? Nej. Dåligt. Den kommer jag nog inte att se igen. Men uppföljaren kommer jag därefter att se självklart, jag kan inte låta bli. Det är upp till er om ni vill se den eller ej :)
 
När ett mystiskt paket levereras till Nicas hus tänker hon inte speciellt mycket på det. Men efter sin mors mystiska död börjar Nica misstänka att det är den talande, rödhåriga dockan hennes systerdotter lekt med som ligger bakom kaoset och blodspillet.
 
 
Postat av: Sofia

den är ju en b-film!

Svar: Japp jag vet :P B-film som fan!
Micaela Sundberg

2013-10-21 @ 16:53:37
URL: http://akeytothelife.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: