DATUM: 2013-11-12 / TID: 13:27:00
KATEGORI: Sammanfattningar, Övriga tvserier

Veronica Mars säsong 2 sammanfattning.

Skådespelare: Kristen Bell, Jason Dohring, Francis Capra, Percy Daggs III, Enrico Colantoni bl.a.
Skapare: Rob Thomas
Genre: Drama, kriminal
Åldersgräns: 11 år
Speltid: 16 timmar
Produktionsår: 2005-2006  
 
LÄS INTE VIDARE OM DU HAR PLANER PÅ ATT SE DEN HÄR SERIEN!
 
Bästa avsnittet: Blev klar med säsong 2 i torsdags, bara ett par dagar efter säsong 1. Och precis som säsong 1, hade denna säsong många bra avsnitt! Några av mina favoriter är 2x01 Normal is the Watchword, 2x07 Nobody puts Baby in a Corner, 2x09 My mother, the Fiend, 2x11 Donut Run, 2x15 The Quick and the Wed, 2x16 The Rapes of Graff, 2x19 Nevermind the Buttocks, 2x21 Happy go Lucky och säsongsfinalen 2x22 Not Pictured..
 
Bästa karaktären: Fortfarande Veronica! En väldigt smart tjej!  
 
Värsta karaktären: Jag störde mig inte på nån denna säsongen, vad jag minns. Eller jo, Logan i början. Men annars ingen. Logan vann mitt hjärta slutligen efter den privata balen hos honom på hotellet. Väldigt sen, jag vet. Men bättre sent än aldrig, all right? Kommer till varför snart!
 
Snyggaste karaktären: Duncan, Leo, Wallace :)
 
Bästa paret: Duncan/Veronica. Jag gillade dem faktiskt, de var söta ihop. Men sedan flydde han med dottern, så jag glömde bort dem ganska fort. Och då på den privata balen hos Logan på hotellet vann Logan/Veronica äntligen mitt hjärta fullständigt till sist precis efter hans fina tal (som han tråkigt nog inte mindes dagen efter, men ändå fortfarande)! Också väldigt sen med att älska LoVe, men bättre sent än aldrig ;)
 
Värsta paret: Inget.
 
Bäst i säsongen: Allt! Och då menar jag verkligen allt! Särskilt säsongsfinalen... vilken säsongsfinal! Herregud, säger jag bara. Jag var verkligen så jättechockad! Allt som hände var verkligen oväntat, jag såg inte det komma! Så det var ju bra att jag blev ordentligt chockad denna gången som jag inte blev i den första säsongens final då jag ju misstänkte rätt mördare ;)
 
Värst i säsongen: Att Beaver faktiskt våldtog Veronica. Äsch, vilken skitkille! Tänk att han ljög rakt upp i ansiktet på henne när hon frågade i den första säsongen. Så jag blev bara glad när han tog självmord. Skönt att bli av med honom!
 
Övriga kommentarer: Säsong 2 är ÄNNU BÄTTRE! Mycket spännande till och med! ;)
 
Betyg: 5/5

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: