DATUM: 2013-05-28 / TID: 18:46:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Grimm.

Jag har en ny tvserie att följa nu och det är Grimm! Jag hade alltid velat se den och igår kände jag att det verkligen var dags för det så jag såg de två första avsnitten. Redan när mostern gav Nick nyckeln i första avsnittet blev jag fast! Den är verkligen riktigt spännande! Så allt jag behöver göra nu är att komma ikapp innan säsong 3 börjar i höst! Och då kan jag sätta igång med att följa den! Jag ser fram emot det! ;)
 
Mordutredaren Nick Burkhardt lever ett ganska ordnat liv, lyckligt ovetandes om sin familjs arv. När han får reda på att han är ättling till en grupp jägare vid namn Grimm, vars uppgift är att stoppa spridningen av övernaturliga varelser i världen, förändras allt. Nick måste dölja sitt nya livsfarliga kall från sin fästmö Juliette, och sin partner Hank. Snart blir Nick djupt involverad i de rivaliteter och allianser som pågår i Grimms värld...

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: