DATUM: 2013-05-10 / TID: 15:06:00
KATEGORI: Gifs, Sammanfattningar, The Vampire Diaries

Dalaric, Jelena & Stexi 4x22 ♥

 
Jag såg det senaste avsnittet av The Vampire Diaries 4x22 The Walking Dead - och oh my god, vilket jävla bra avsnitt! Det var ett episkt avsnitt! Tveklöst ett av de bästa avsnitten i serien nånsin!!!
 
Jag blev så obeskrivligt jävla glad att se Alaric, Jeremy och Lexi igen. Och så Kol förstås! Men det bästa var så klart Dalaric (Damon & Alaric), Jelena (Jeremy & Elena) och Stexi (Stefan & Lexi), jag älskade alla deras återföreningar! Jag fällde väldigt många tårar! Särskilt Jelenas återförening, så fint! Jösses, det var ju bara så jävla härligt att se alla igen! Åh, vad jag önskar att ALLA kan komma tillbaka på riktigt, men det kommer nog tyvärr inte att hända, suck.
Och haha, hur skön var inte scenen med Rebekah och Caroline? När Rekka slog Caroline då hon typ bara "BITCH!" till Rekka. Hahaha, så kul! ;D
Och Silas är död nu. Eller inte riktigt, han "dog" på samma sätt som Klaus i säsong 3 avsnitt 21. Men jag har en känsla av att han kommer tillbaka i finalen. Det är säkert nåt som kommer att gå snett!
Och shit, det var inte alls bra det som hände i slutet. The Five, inklusive Rebekahs exfästman från tusen år sedan(!!!!), kom också tillbaka från den andra sidan och de är ute efter hämnd eller nåt. Och Bonnie är död! Hon dog i försöket att ta tillbaka Jeremy. Hon är ett spöke nu. Hur ska hon lyckas ta sig tillbaka nu då? Jag antar att Katherine också är död? Med tanke på att Bonnie länkade ju ihop sig själv och Katherine innan. Så om nån av dem skulle dö, då dör den andra också. Ja, ni förstår. Men det är bara att vänta och se!
 
En sak vet jag iallafall - det kommer inte att sluta väl! Gud, det blir så spännande att se finalen nästa fredag! Jag slår vad om att det kommer vara en episk final! ;D
Postat av: Kristina

JA! HAHA Stefans reaktion när han vände sig mot Lexi, asså bästa! Sedan grät jag när Elena såg Jeremy...Älskar detta avsnitt riktigt mycket!

Svar: Haha ja så bäst! Detsamma! Jag bölade också till Jelena scenen, så fin! ;D
Micaela Sundberg

2013-05-14 @ 09:14:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: