DATUM: 2013-05-28 / TID: 23:24:01
KATEGORI: Böcker, Citat

Citat #30.

"Jag kände coachens blick på mig och koncentrerade mig på frågorna. Efter att ha besvarat några till kastade jag en snabb blick åt vänster. Till min förvåning satt Patch och iakttog mig. Han flinade. Mitt hjärta slog en oväntad kullerbytta, överraskat av hans bisarrt attraktiva leende. Till min fasa blev jag så häpen att jag tappade pennan. Den studsade mot bordsskivan ett par gånger innan den rullade över kanten. Patch böjde sig ner för att ta upp den. Han sträckte ut handen för att lämna tillbaka den och jag aktade mig noga för att råka snudda vid hans hud när jag tog den."
- Nora, boken Fallen Ängel sid 53.
Postat av: sofia - En blogg om tv-serier

Den är på rea hos discshop, det var därför jag köpte den :)

2013-06-02 @ 14:20:43
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: