DATUM: 2013-03-24 / TID: 21:38:00
KATEGORI: Arrow, Gifs

Roy/Thea ♥

Oh, don't tell me a tough gang banger like yourself's afraid of a tiny little needle! It doesn't look so tiny. Well just think about something else. Besides the needle. Like what? Okay, now this could sting a little.... *Thea kisses Roy* Done. Now that wasn't so bad, was it?

Jag shippar dom så fucking mycket och det har jag gjort ändå sen Roy ryckte väskan från Thea! Hur söta ihop som helst! Och det här är seriöst en av de sötaste "första-kyss"-scenerna jag nånsin sett i tvvärlden! Jag ser fram emot att se hur det utvecklas nu när Colton Haynes har blivit series regular i säsong 2! Nu gör det plötsligt inte så jättemycket att han inte kommer tillbaka till Teen Wolf säsong 3, vi får ju honom i Arrow! ♥
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag älskade den scenen :)Och jag vill också se Charlie och Nate mer tillsammans, jag gillar dom verkligen. Framför allt att dom alltid skyddar varandra utan att egentligen ha en anledning till det :)

Svar: Ja, den här scenen är så söt! Och detsamma om Nate och Charlie! Älskar att de skyddar varandra utan nån anledning och att Nate är såå obsessed med henne! Äntligen är serien tillbaka idag, vilket betyder att vi kan se från och med imorgon! ;D
Micaela Sundberg

2013-03-25 @ 09:03:31
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag är inte riktigt ikapp än lyckades "bara" hinna med 6 avsnitt igår. Haha så har 3 kvar, men idag har jag även Revenge och Once upon a time så blir lite stressigt. Får skynda mig hem från jobbet ;)

Svar: Okej ;) jag själv väntar ivrigt! Fast jag får tyvärr vänta ett par dagar till på grund av svensk undertext. För Revolution är en av de få serierna som jag bara följer med svensk undertext. De flesta följer jag med båda engelsk och svensk undertext :P
Micaela Sundberg

2013-03-25 @ 15:47:06
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Men gud så perfekt!!

Svar: Ja, verkligen! De är så söta! ;D
Micaela Sundberg

2013-03-25 @ 21:15:24
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: