DATUM: 2013-03-17 / TID: 21:03:00
KATEGORI: Random, Tidsfördriv, listor

Ny header.

Som ni ser, så har jag bytt headern! Och jag är jättenöjd! Förr var det bara bilder på Klaroline från 4x13 och 4x14, men nu är det bilder på åtta av favoritparen som jag verkligen är involverad i. Ni som inte hänger med vilka de är, så kan jag säga det här. Från vänster i övre raden är det Nathan/Haley från One Tree Hill, Seth/Summer från The OC, Stefan/Elena och Klaus/Caroline från The Vampire Diaries och från vänster i undre raden är det Vincent/Catherine från Beauty and the Beast, Chuck/Blair från Gossip Girl, Wade/Zoe från Hart of Dixie och Max/Liz från Roswell. Jag är jättenöjd med headern! Vad tycks? ;D
Postat av: Anonym

Love love love!

2013-03-17 @ 21:43:13
Postat av: SERIESNACK.SE

Det var jag som skrev senaste kommentaren. Glömde skriva namn ;)

Svar: Kul att höra att du älskar headern! Tack ;D
Micaela Sundberg

2013-03-17 @ 21:43:49
URL: http://seriesnack.se/
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag gillar den :) Rosswell har jag inte sett är den bra?

Svar:
Micaela Sundberg

2013-03-18 @ 09:31:35
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
Postat av: Mia

Gud, så lovesnyggt! Spec Klaroline haha! :D

Svar: Japp! ;) Nåt annat par än Klaroline som du gillar i headern? :P
Micaela Sundberg

2013-03-18 @ 18:07:58

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: