DATUM: 2013-06-18 / TID: 20:28:00
KATEGORI: Böcker, Film, The Mortal Instruments

"The Mortal Instruments: City of Bones" trailer.


I fredags fick jag äntligen Stad av skuggor, den första boken i The Mortal Instruments serien. Och jag började läsa. Nu är jag helt fast! Alldeles för fast! Seriöst! Jag har bara ett halvt kapitel kvar som jag ska läsa sen. Jag är helt kär i historien som är sjukt spännande, i karaktärerna och jag är så in love med Jace Wayland! Och jag bara ääälskar Jace och Clary! De är så fina!
Jag visste redan innan jag började läsa boken om vilka skådisar som skulle spela vilka karaktärer och nu när jag är nästan klar med boken så måste jag säga att jag är nöjd med castingen! Särskilt castingen av Jace och Clary som ska spelas av Jamie Campbell Bower och Lily Collins. De är helt perfekta!!! De är nästan ungefär vad jag har föreställt mig. Och det roliga är att Jace och Clary är kärleksparet i böckerna och Jamie och Lily, som ska spela dom, är tillsammans även i verkligheten också. Åh, vad underbart, säger jag bara! De är ju så söta tillsammans - både i boken och i verkligheten!
Recensionen av boken kommer i veckan, så håll utkik. Och här ovanför kommer trailern till filmen. Den ser ju så jävla galet bra ut även om det märks att lite saker har ändrats. Men så är det när filmer är baserade på böcker. Men jösses, jag kan fan inte vänta! Inte så långt kvar dit! 23 augusti, kom NU! Yeah, min besatthet håller verkligen på att växa nu!!!
Kommer ni ihåg vad jag sa om Beautiful Creatures? Jag tar tillbaka det jag sagt. The Mortal Instruments har krossat BC nu och är istället min nästa stora kärlek efter Twilight nu! I'M SOOO DAMN EXCITED! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: