DATUM: 2013-06-07 / TID: 13:46:31
KATEGORI: One Tree Hill, Tidsfördriv, listor

#1: tio topp bästa tvserier.

Är ni redo? På första platsen kommer One Tree Hill! Är ni överraskade? Nej, det hoppas jag inte att ni är. För det är ju uppenbart att jag är ett stort fan av tvserien med tanke på vad min blogg heter.
Den är etta och alltid kommer att vara för mig! Ingen annan serie kommer nånsin att slå denna serien! Och jag vet ärligt talat inte hur jag ska beskriva min kärlek. Det är omöjligt. Och jag saknar den så vansinnigt mycket så att ord inte räcker till för att beskriva det! Jag saknar avsnitten så mycket och allt som kom med. Hela paketet - känslan, förväntningarna, längtan, tårarna, skratten, fantastiska råd, kloka citat, kärlek, ja allt! Jag saknar karaktärerna och jag saknar Naley. Jag saknar att längta till ett nytt avsnitt. Jag saknar att lära mig nåt av den. Jag saknar allt!
Den kommer aldrig att gå miste om min kärlek. Aldrig. Den kommer att leva kvar i mitt hjärta i all evigheter vad som än händer. Jag citerar Naley: Alltid och för evigt! Ni som inte har sett den, är ni inte riktigt kloka? Gå och se hela serien nu på en gång! ♥

Tidigare: #10 Pretty Little Liars #9 The OC #8 Beauty and the Beast #7 Friends #6 Prison Break #5 Greys Anatomy #4 Supernatural / The Vampire Diaries #3 Revolution #2 Hart of Dixie
Postat av: Linus

OTH forever!

2013-06-08 @ 15:25:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: