DATUM: 2013-07-29 / TID: 23:18:00
KATEGORI: Böcker, Under the Dome

Under the Dome is renewed!

Jag fick en underbar nyhet idag och det är att Under the Dome får säsong 2! Jag blev fullkomligt jävla lycklig!!! Den är ju så jävla bra, en av de bästa tvserierna nånsin, och boken är helt fantastisk än så länge (ja jag läser den nu och har hunnit med drygt 200 sidor av 1179 sidor)! Säsong 2 får också som säsong 1 bara 13 avsnitt och har premiär i sommar 2014. Åh, ni anar inte hur glad jag är nu! Detta betyder ju mer; spännande storylines, snyggingen Barbie, Barbie/Julia lovestory, de andra karaktärerna och övrigt! ♥
Postat av: TVseries

Nemen guud vilken glad nyhet! :D
Men ska de forts göra serien efter boken, och bara dra ut på det? Eller ska de hitta på något eget..?

Svar: Ingen aning! Vi vet ju inte hur långt de har kommit efter boken i säsong 1 ;O men strunt samma! Mig gör det inget om de drar ut på det bara lite ;) om jag ska välja hur långt serien ska gå så hoppas jag att de stannar på säsong 3! 2x01 ska skrivas av själva Stephen King ;)
Micaela Sundberg

2013-07-30 @ 20:51:53
URL: http://tvseries.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: