DATUM: 2013-07-01 / TID: 18:13:00
KATEGORI: The Mortal Instruments

'The Mortal Instruments: City of Bones' German trailer.

Här är en ny trailer som kom för en vecka sedan - och den innehåller många nya scener! Alltså seriöst, filmen ser ju så galet bra ut! Den ser ut att komma att bli lika grym som boken är! Och den ser till och med bättre ut än Twilight filmerna faktiskt! Jag har inte längtat så här jävla mycket sen de filmerna! 23 augusti, kom NU! ♥
Postat av: TVseries

Den verkar bra, skulle kunna tänka mig att läsa böckerna om den lever sig upp till mina förväntningar! ;)

Svar: Böckerna är grymt bra! Eller boken, rättare sagt, för jag har bara läst en. Jag läser ju bara böcker på svenska. Tvåan släpps på svenska i november och trean i mars. Kan inte vänta tills böckerna och filmen! Jag är väldigt excited! ;D
Micaela Sundberg

2013-07-11 @ 17:37:47
URL: http://tvseries.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: