DATUM: 2013-07-25 / TID: 21:42:00
KATEGORI: Gifs, Teen Wolf

"No, you don't. You love me." ♥


Detta är seriöst ett av de sötaste ögonblicken jag nånsin sett i tv världen! "Jag hatar dig" "Nej, du älskar mig" "Jag hatar dig" "Du älskar mig" En nick och då en kyss. Det är bara så sjukt jävla sött! Tänk att Derek var så lyckligt kär när han var ung och att han nu är en trasig person som har svårt för att lita på nån och att släppa nån inpå livet. Hoppas att han får sitt lyckliga slut när Teen Wolf läggas ned, det är bäst det! För Derek förtjänar det! ♥
Postat av: TVseries

Naaw<3 :)

Svar: Ja, eller hur! ;D bara så söta!
Micaela Sundberg

2013-07-25 @ 22:57:00
URL: http://tvseries.webblogg.se
Postat av: Alex

Vet du vad den skådespelaren heter? ("Unga Derek") ;) skulle bli SJUKT tacksam för svar! :)

Svar: Ian Nelson heter han ;)
Micaela Sundberg

2013-07-28 @ 21:34:52

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: