DATUM: 2013-07-05 / TID: 16:58:00
KATEGORI: Gifs, Teen Wolf

I'm too obsessed! ♥

 
Seriöst, bara kolla på den här mannen! He is SOOO damn adorable! Han är också typ den enda kändiskillen som jag tycker verkligen passar i lite skägg - lika mycket som han passar utan också! Han är så muskulös, snygg och så jävla sexig att det inte finns! Jag älskar hans fina leende! Mina knä blir svaga varje gång när han ler. Och jag dör varenda gång Derek dyker upp i Teen Wolf! Som sagt, han är så adorable! ♥
Postat av: Kristina

det tycker jag också! Så himla snygg och riktigt gentleman! Gosh...

Svar: Åh, ja som fan! Han har klättrat till första plats på min "snyggaste manliga tvkaraktärer" lista! ;)
Micaela Sundberg

2013-07-06 @ 16:13:10
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Du borde kolla in 7th heaven han är med där :)

Svar: Ja, jag känner till Sjunde himlen. Tittar alltid på den på tv så fort jag ramlar över den eller när jag är ledig :) älskar den! Har sett nästan varenda avsnitt. Jag väntar tills samlarbox finns att köpa och då ska jag köpa den tveklöst! ;)
Micaela Sundberg

2013-07-06 @ 22:07:43
URL: http://seriebloggen.com
Postat av: sofia - En blogg om tv-serier

Jag har väntat i flera år på att den boxen ska komma till sverige, men det tror jag inte den gör :( Man får nog köpa den via amazon eller ebay från usa...

Svar: Det finns, men då måste man köpa var och en säsong (finns bara sju säsonger med svensk text). Och det vill jag inte. Sjunde himlen är ju avslutad och har alla 11 säsonger, så därför vill jag hellre ha en samlarbox! Skulle kunna köpa från amazon men jag vill ha svensk text haha :P
Micaela Sundberg

2013-07-07 @ 17:31:16
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: