DATUM: 2013-07-15 / TID: 16:17:00
KATEGORI: Random

"Love is how you stay alive even after you are gone."

Bilden är från Leas kusin på Instagram. Det är väldigt fina ord! Jag kunde inte låta bli att fälla ett par tårar när jag läste detta. Kan fortfarande inte tro att Cory är borta även om jag inte tittar på Glee. Har bara sett honom i Kyle XY och några filmer och av det jag sett var han verkligen en bra skådis. Riktigt talangfull. Han blev bara 31 år, han som hade hela livet framför sig! Han förtjänade inte detta alls! Inte hans familj, hans Glee-kollegor, hans vänner eller hans fästmö Lea Michele heller. Som sagt, jag kan inte föreställa mig hur de måste känna sig just nu. Har alltid bara hört bra saker om honom - att han var en charmig, väldigt snäll och ödmjuk person. Rest in peace! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: