DATUM: 2013-01-08 / TID: 21:35:00
KATEGORI: Sammanfattningar, The OC

The OC säsong 4 sammanfattning.

Skådespelare: Benjamin McKenzie (Ryan Atwood), Adam Brody (Seth Cohen), Rachel Bilson (Summer Roberts), Peter Gallagher (Sandy Cohen), Kelly Rowan (Kirsten Cohen), Melinda Clarke (Julie Cooper), Willa Holland (Kaitlin Cooper) bl.a.
Skapare:
Josh Schwartz
Regissör:
Josh Schwartz
Genre:
Drama, komedi, romantik
Åldersgräns:
11 år
Speltid:
656 minuter
Produktionsår:
2006-2007
 
MYCKET SPOILERS SÅ LÄS INTE VIDARE OM DU HAR PLANER PÅ ATT SE DEN HÄR SERIEN!

Handling: Gymnasietiden är över och det är dags att gå vidare.  Men det vill annorlunda och Ryan, Seth och Summer träffas igen i den snobbiga kuststaden Newport. De tre vännerna ser ut att bli fyra för Taylor Townsend säger snabbt och plötsligt au reviour till en utbildning i Frankrike och ser inte ut att ge upp jakten på Ryan i första taget. Med dessa sista avsnitten har det blivit dags för den här serien att gå vidare. Kommer Seth och Summer att gifta sig?

Bästa avsnittet: Nästan varje avsnitt i säsong 4! Jag älskar 4x01 The Avengers, 4x03 The Cold Turkey, 4x05 The Sleeping Beauty, 4x06 The Summer Bummer, 4x07 The Chrismukk-huh?, 4x08 The Earth Girls are Easy, 4x09 The My Two Dads, 4x10 The French Connection, 4x11 The Dream Lover, 4x13 The Case of the Franks, 4x14 The Shake Up, 4x15 The Night Moves och seriesavslutningen 4x16 The End's Not Near, It's Here. Jag får nog säga att 4x07, 4x15 och 4x16 är bäst! ;)

Bästa karaktären: Fortfarande Seth och Summer! Och så gillar jag Che också, han är så sjukt jävla skön! xD
 
Värsta karaktären: Ingen.
 
Snyggaste karaktären: Seth Cohen så klart! ♥
 
Fulaste karaktären: Sandy, Frank, Bullit.

Bästa paret: Seth och Summer helt jävla klart - always and forever! Jag älskar dem bara så mycket! Hur kan man seriöst inte älska dem liksom!? Och sen så är jag också galen i Ryan och Taylor, de är så mycket roligare och lyckligare tillsammans än vad Ryan och Marissa varit! ♥
 
Värsta paret: Jag har ingen aning.

Bäst i säsongen: Allt! Jordbävningen, Che, Seth & Summer kortvara förlovning, Cohens flyttning till Berkeley, parellela universium med Ryan & Taylor, och massor mer!

Värst i säsongen: Inget.

Övriga kommentarer: Som jag har sagt, så är säsong 4 nog min absolut favoritsäsong! :)

Betyg: 5/5

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: