DATUM: 2013-01-09 / TID: 15:30:00
KATEGORI: Pretty Little Liars, Sammanfattningar

She's Better Now.

Jag har precis sett Pretty Little Liars 3x14 She's Better Now och oh my God, vilket bra avsnitt! Det gav mig lite rysningar om jag ska vara ärlig! LÄS INTE VIDARE OM DU INTE VILL VETA SPOILERS!

1. Nu när vi vet att Toby är med i A Team, så ser jag honom på ett helt nytt sätt nu. Jämfört med de tidigare säsongerna som vi sett Toby, är han annorlunda nu. Han är mer aggressiv nu och jag älskar honom inte på samma sätt längre som jag gjorde innan vi fick veta att han var med i A Team. Självklart är han fortfarande en av mina favoriter, men vad jag menar är... nej, jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska förklara hur jag känner om honom nu. Jag återkommer när jag vet. Men nu vet ni iallafall att jag ser honom på ett helt nytt sätt nu när jag vet att han är en del av A Team. Och även om jag är jätteledsen över det, så gillar jag det ändå på nåt sätt - det gör det hela ju bara så intressant! Men samtidigt suger det verkligen när man tänker på Spencer. Jag undrar hur hon kommer att ta detta!? Jag kan inte ens föreställa mig det! Jag fruktar att se hennes reaktion :/
 
2. Vad fan pågår mellan Jason och Mona? Var det bara jag eller såg ni också lite gnistor mellan de två när Mona skulle plåsta om Jasons sår? Och på tal om det...! Kan det ha varit Jason som Aria högg med en struvmejsel från Halloween!? Hans sår ser ju så jävla misstänkt likt det! Och Hanna som tror det var Lucas. Det återstår att se, man vet ju aldrig då serien gillar att lura en lite ibland!
 
3. Och vilket chock man fick när man såg att vaktmästaren är samma kille från motellet som tjejerna checkade in på i säsong 2 avsnitt 25. Han är skum och läskig! Varför hade han Monas saker på skrivbordet och vadan med dagboken? Vad fan gör han på skolan? Och vem är han?
 
4. Jag har alltid tyckt att Byron varit lite skum ibland och det här avsnittet är inget undantag! Aria har börjat misstänka honom nu och han beter sig även väldigt skumt. Såg ni hans ansikte när Aria frågade honom saker om Alison? Nu tror jag ännu mer att det kan ha varit han som mördade Ali. Ni såg ju också vad han gjorde mot henne på hans kontor när hon hotade att ringa Ella och berätta om otroheten under flashback-scenen. Han var lite våldsam. Så det är ingen tvekan om att det kan vara honom som är mördaren! OM hon nu är död, ja. För jag tror fortfarande, och har trott sen historian om tvillingarna från halloween-avsnittet i säsong 2, att Ali egentligen har levt hela tiden! Min tro på det är ännu starkare nu efter hur det slutade i Halloween-avsnittet denna säsongen. Det kan stämma OM de kör på tvillinggrejen som i böckerna, ja! Det återstår att se!
 
5. Även om jag älskar Ezra och Aria, så tycker jag att storylinen om hans son är det tråkigaste i hela serien. Väldigt ointressant, tycker jag. Det enda jag är intresserad av är att Ezra tydligen kommer visa sig ha mörka hemligheter senare i säsongen. Så jag bara väntar på att det ska hända, för jag vill liksom veta NU!

Jag kan inte vänta att se nästa veckas avsnitt! Det måste komma NU! Det slutade ju så spännande!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: