DATUM: 2013-01-05 / TID: 17:46:47
KATEGORI: Allmänt

Nytt möte.

Idag har jag bara lagt på sängen hela dagen och läst Tretton skäl varför. De enda tillfällen jag bara har rört på mig var när jag skulle ut med Leo och när jag skulle äta eller gå på toaletten. Det har helt enkelt varit en väldigt skön dag idag.
 
Jag har fått en tid till nästa möte på arbetsförmedlingen, den 14 januari kl 11:00. Äntligen, säger jag bara! Jag har varit inskriven några dagar över 90 dagar nu, vilket betyder att jag nu kan börja få ersättning tills jag hittar ett jobb. Då har jag fan inte problem med att betala mina räkningar nu längre! Min handledare sa också att på det mötet så ska de skriva in mig till jobbgarantin för unga, vilket betyder att jag nu äntligen kan sätta igång med mina planer på riktigt nu då det har varit väldigt stilla för det ett tag nu. Så 14 januari kommer att ge en knuff till mig ordentligt! Det är på tiden för det nu! ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: