DATUM: 2013-01-19 / TID: 23:29:00
KATEGORI: Film

How to Lose a Guy in 10 Days (2003).

Den såg jag i torsdags för typ 54647:e gången och gud, jag tröttnar ALDRIG nånsin på den! Den är en så sjukt härlig, rolig och underbar film! Det är väldigt svårt att bli trött på den! Och den har en härlig personlighet att få en att skratta för jag skrattar nästan varenda gång jag ser den! Detsamma med Kate Hudson - hon har en sjukt härlig personlighet och hon är en av de bästa, härligaste och roligaste och vackraste skådisarna som finns på jorden! Och även Matthew McConaughey är en helt fantastisk skådis och snygg är han också! Matthew och Kate har en sån jävla fin och otrolig personkemi! Jag rekommenderar den starkt! Trailern kan ni se här.
 
Andie Anderson är skribent på den flashiga tjejtidningen Composure. När en av Andies medarbetare blir dumpad får chefen idén till Andies nästa artikel: "Hur du förlorar en kille på 10 dagar". Planen är att Andie ska träffa en kille och få honom att förälska sig i henne. När han väl är fast ska hon göra alla de klassiska misstagen som leder till att han dumpar henne.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: