DATUM: 2013-01-06 / TID: 20:43:02
KATEGORI: Allmänt

En soft dag.

Ledsen att det bara har varit The OC, The OC och The OC de senaste dagarna! Men det lugnar sig snart när jag är klar med säsong 4 som jag nu är på. Jag har knappt många avsnitt kvar, det är ju bara 16 avsnitt i säsong 4. Och när det gäller vilken av säsongerna som mest är min favorit, så säger jag säsong 4. Det är absolut min favoritsäsong. Självklart suger det utan Marissa, men den är ändå jättebra trots det! ;)
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har läst Tretton skäl varför, varit ute och lekt med Leo och kollat på The OC säsong 4. Och tro det eller ej, jag längtar verkligen till mötet på arbetsförmedlingen. Jag vill bara sätta igång och planera en massa! Jag ser fram emot det! :)
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: