DATUM: 2013-02-12 / TID: 17:11:00
KATEGORI: Gifs, The Vampire Diaries

Klaus Mikaelson ♥

 
Postat av: Anna

så kommer Joseph Morgan lämna tvd eller? :/

Svar: Ja, för han har fått en egen serie nu. En spinoff :( självklart är jag glad för hans skull, men jag är också ledsen pga det är ju dåliga nyheter för Klaroline-fans! Men oavsett så ska jag självklart se Klaus spinoff för han är ju min favoritkaraktär! :)
Micaela Sundberg

2013-02-13 @ 22:51:59
Postat av: Anna

Svar: va neej så tråkigt!! Men kan du berätta lite vad Spinoff är egentligen?

Ps. Din blogg är otroligt bra! :) Kram.

Svar: Jag vet inte hur jag ska förklara, men jag ska försöka! Spinoff betyder en uppföljare som kommer från en tvserie. Se exempel på Private Practive, den är en spinoff som kommer från Greys Anatomy. Joey är också en spinoff som kommer från Vänner. Och CSI NY och CSI Miami kommer från CSI. Hoppas du hajar. Annars kan du googla om vad det betyder :)
Micaela Sundberg

2013-02-14 @ 11:07:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: