DATUM: 2013-02-14 / TID: 21:04:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Gilmore Girls.

Jag har alltid velat se hela Gilmore Girls nån dag. Jag har sett den ofta när den var på tv när det fanns inget bättre att titta på och jag har älskat det alla gånger, men jag har aldrig följt den. Då bestämde jag mig att jag en dag skulle köpa samlarboxen. Jag har väntat i typ fyra-fem år nu pga jag ville att priset skulle sjunkas först. Och det gjorde det!
För att för några dagar sedan kunde jag bara inte låta bli att beställa hela samlarboxen - och det var BARA för 499 spänn! Det är en kampanj på cdon "köp nu och betala i april" så jag beställde samlarboxen på den kampanjen. Jag har ju inte handlat många filmer sen oktober 2011, så jag ser GG-samlarboxen som en fet belöning för mig då jag varit så duktig! Sen oktober 2011 tills nu har jag kanske bara köpt totalt 10 filmer. Innan oktober 2011 köpte jag ju typ 10-15 filmer per månad! Det är ju en stor skillnad från då och nu!! Så stort grattis till mig! ;)
 
Jag har hunnit se två avsnitt igår och två avsnitt idag. Jag tar det lugnt med Gilmore Girls. Den har ju ett lugnt tempo, så då därför tar jag det lugnt också! Nu har jag sju säsonger att njuta av så länge jag kan! ♥
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag älskar Gilmore Girls, jag har också boxen och planerar ett maraton till våren :)

Svar: Tummen upp, den är ju en mysig och skön tvserie! Jag tror inte att jag har skrattat så här mycket på länge - jag skrattade mycket under de första tio avsnitten jag såg de senaste två dagarna! ;D
Micaela Sundberg

2013-02-15 @ 08:01:52
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: