DATUM: 2013-02-10 / TID: 21:18:00
KATEGORI: Allmänt

Call it boredom.

Jag är totalt uttråkad. Så går det när man bor i Vaggeryd, har ingenting att göra, har inga kompisar här och är arbetslös. Jag skulle kunna gå på gymmet som finns här, men jag är tyvärr inte självsäker nog att gå ensam. Yes, jag har dåligt självtroende - tyvärr.
Jag har förresten fått mail från min handläggare på arbetsförmedlingen för någon dag sedan att jag har fått en tid till jobbsökarkursen som de har anmält mig till! Det blir den 6 mars kl 09:00 till ca 11:30 med 6-7 andra främlingar. Det ser jag fram emot. Men jag bara önskar hela tiden att jag har NÅT att göra varje dag. Jag är liksom hjälplös när det gäller det för jag är urless på att sitta hemma hela dagarna. Det här är inte jag. Jag vill ut och uppleva världen eller göra roliga saker eller vad som helst för att slippa hemmet. Det är allt jag vill!
 
På tal om att göra saker... jag håller nu på att göra ett inlägg med 10 favorit OMG!-ögonblick, som ska vara i ordning så det kommer bli svårt och ta tid att göra, i The Vampire Diaries av ren uttråkighet därav rubriken call it boredom som jag citerade Klaus från 4x13 ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: