DATUM: 2013-12-09 / TID: 23:36:00
KATEGORI: Film

White House Down (2013).

Jag såg just White House Down nyss och jag älskade varenda minut! Så här ska fanimig en actionfilm vara! Den är en av de bästa actionfilmerna jag nånsin sett och som jag lätt kommer att se om och om igen!
Det hände saker hela tiden under de två timmarna och elva minuterna och då menar jag verkligen hela tiden! Inte en endast tråkig stund alls! Så sjukt spännande och så jävla bra film, verkligen! Det fanns lite humor också ibland där jag bara brast ut i skratt. Jamie Foxx, Channing Tatum och flickan, som spelar dottern, rockade fett i sina roller! Och Rachelle Lefevre var fantastisk också även om hon bara var med några väldigt korta scener. Och sist men inte minst, så tycker jag att James Vanderbilt gjorde ett utmärkt val ang vem som fick bli hjälte i slutet. Och för att inte tala om den överraskade twisten också i slutet som jag inte alls förväntade mig!
Jag rekommenderar den starkt om ni gillar actionfilmer eller om ni bara råkar gilla nån av skådisarna här. Så vänta inte länge till, gå och se den nu! ;)
 
Polisen John Cale har just nekats sitt drömjobb på Secret Service: att skydda president James Sawyer. För att inte göra sin dotter besviken med den dåliga nyheten tar han med henne på en rundtur i Vita Huset. Samtidigt omringas byggnaden av en tungt beväpnad paramilitär grupp. När det utbryter kaos och tiden innan landets regering faller blir knapp, är det upp till Cale att rädda sin dotter, presidenten och landet.'
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: