DATUM: 2013-12-30 / TID: 22:49:00
KATEGORI: Film

The Christmas Heart (2012).

The Christmas Heart kom på tv för ett par dagar sedan och jag såg den. Ack så bra den var! Så himla fin film, verkligen! Helt hjärtskärande rakt igenom! Jag grät väldigt mycket under nästan hela filmen, jag är ju känslig för såna historier. Den var en bra, fin, mysig och sorglig julfilm som jag lätt kommer att se igen utan tvekan! Jag rekommenderar den verkligen! Den skulle lätt ha fått fullt betyg om det inte vore för att filmen kändes väldigt kort. Den borde ha varit typ 30 minuter mer än bara 1,5 timme ;)
 
När en tonårspojke riskerar att dö om han inte får ett nytt hjärta ställer grannskapet in jultraditionen att tillsammans klä hela gatan med ljus. En storm drabbar staden och bönerna om ett friskt hjärta verkar vara förgäves.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: