DATUM: 2013-12-15 / TID: 21:36:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Reign.

Helvete! Jag som tänkte vänta med Reign ett tag, men av nån anledning kunde jag plötsligt inte hålla mig längre. Så jag såg det första avsnittet idag och jag gillade det massor! Tack för det, tumblr!
 
När serien kom, var jag inte intresserad alls för jag tyckte den såg lite tråkig ut. Och inte förrän ett par veckor senare när jag råkade se några gifs med Francis och Mary på tumblr, jag tror det var deras första kyss då, började jag plötsligt bli intresserad av serien och jag började till och med shippa dem lite också trots att jag inte ens hade sett ett enda avsnitt av serien. Jag är ju verkligen en riktigt stor sucker för kärlek och ships - och det såg ut som en vacker kärlekshistoria med dem två. Men trots det valde jag att vänta lite till ändå. Fråga inte varför, för jag vet helt enkelt inte. Jag ville bara vänta, haha.
Ju flera veckor gick, desto flera gifs såg jag med Frary och jag började shippa dem mer och mer. Så till sist idag när jag såg några gifs med dem igen, var det droppen. Jag kunde inte hålla mig längre. Så jag satt på det första avsnittet direkt, som sagt.
 
Och jag gillar den verkligen! Jag blev glatt överraskad, serien är ju rätt bra. Hur kunde jag tycka att den var tråkig när den kom? Hur kunde jag döma den direkt fast jag inte såg ett enda avsnitt? Vad i all friden tänkte jag på egentligen, att döma direkt? Haha! Så jag ska titta ikapp innan serien återvänder i januari igen efter uppehållet. Spännande det ska bli! ;)
Och på tal om ships. Jag shippar Francis och Mary fortfarande efter att ha sett piloten! Men jag måste erkänna att jag gillar Bash och Mary också. Men inte som jag gillar Francis och Mary, jag gillar dem mer. Jag vill gärna förklara varför, men eftersom jag har bara sett piloten så är det nog bäst att jag avstår tills jag har sett alla avsnitt innan jag kan säga något. Det kan ju hända att jag ändrar åsikter, man vet aldrig ;)
Postat av: sandija-döv-adopterad-fotografi

sv. oj ja. Jag skrev slarvig ;)

Svar: Hahaha :D det händer alla, ingen fara ;)
Micaela Sundberg

2013-12-16 @ 08:53:49
URL: http://fames.se/kwieien

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: