DATUM: 2013-12-01 / TID: 15:36:00
KATEGORI: Random

Paul Walker är död.

Den här fina, underbara och snygga människan och skådisen har lämnat oss och världen. Igår deltog Paul Walker i en välgörenhetsinsamling till förmån för offren för tyfonen i Filippinerna. Under en testtur i en Porsche GT i Santa Clarita, kraschades bilen av någon anledning in i en lyktstolpe och ett träd. Sedan började bilen bränna. Paul Walker och föraren Roger Rodas, ett racingproffs, dog omedelbart. De kunde inte räddas. Det som hände var bara så jävla tragiskt! Jag kan knappt fatta att detta är sant! Jag är så ledsen, så upprörd. Walker har alltid varit en av mina favoriter. Kan inte fatta det! Han blev bara 40 år gammal. Läs mer här. Jag tänker på hans familj och hans nära och kära. Rest in peace, Paul Walker ♥
Postat av: simon

haha du skrev wesley!

Svar: Haha, tack för påminnelse! Jag måste ha tänkt på Paul Wesley av nån anledning xD
Micaela Sundberg

2013-12-02 @ 01:38:14
URL: http://itsfermbitch.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: