DATUM: 2013-12-14 / TID: 02:03:00
KATEGORI: Allmänt

Malmö.

Under de 1,5 veckorna kommer jag att ha fullt upp!
Nu på måndag ska jag åka till Malmö och vara där tills fredag för att vara med de andra deltagarna - precis som jag gjorde i augusti. Vi kommer att ha julbord på onsdag. Och jag kommer att bo på samma vandrarhem som sist vilket betyder att det blir inget problem med internet, härligt! Och jag kommer även göra två studiebesökor, en på ett äldrehem och en på daglig verket då jag är intresserad av praktik.
Och sen när jag är hemma igen i Vaggeryd på fredag kl 18:05, kommer jag bara att vara hemma en väldigt kort stund. För redan kl 18:22 ska jag åka till Vetlanda (såväl om tåget från Malmö och från Alvesta inte blir sen eller nåt). Jag ska sova över hos Ida över helgen och då ska vi ha julbord med många andra. Och sen kanske efter julbordet ska vi iväg och se The Hobbit på bio i antingen Jönköping eller Vetlanda!
Och sen på tisdag är det julafton, då blir det att fira med familj och släkt som vanligt! Hoppas att jag får vad jag har önskat mig: pengar, en tatuering som de ska betala och en vetekudde till mensvärk plus bio presentkort ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: