DATUM: 2013-12-16 / TID: 14:57:27
KATEGORI: Allmänt

I'm in Malmö.

Jag är i Malmö nu, det har jag varit sen jag kom fram kl 09:47. Det går bara bra nu. Men jag längtar tills jag kan få gå hem till vandrarhemmet för allt jag bara tänker på nu är att ta en liten tupplur. Jag är så jävla trött att mina ögon är lite suddiga. Jag sov knappt nåt alls i natt. Jag kanske bara sov i 30 minuter upp till en timme, inte mer än så. Jobbigt läge! Fast det var faktiskt lite mitt val också. För när jag har försökt sova i flera timmar, bestämde jag mig till slut att det var nog lika bra att jag höll mig vaken tills idag ikväll så att jag då kan sova lättare. Jag längtar dit redan. Men till dess får jag bita ihop ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: