DATUM: 2013-12-16 / TID: 21:35:27
KATEGORI: Allmänt, Once Upon a Time, Övriga tvserier

Bosses.

Jag är på vandrarhemmet Bosses i Malmö nu och har det trevligt här. Jag har minsann fått ett mycket snyggare och större rum än det senaste rummet som jag bodde på när jag var här sist i augusti, det är bara härligt! ;)
Jag såg midseason av Once Upon a Time för andra gången nyss, första gången var i morse innan jag åkte till Malmö. Bara för att den var ju så himla jävla bra! Verkligen helt galet bra avsnitt med ett oväntat twist! Det är utan tvekan säsongens bästa avsnitt hittills! Alltså den var bara WOW! Sammanfattningen kommer imorgon eller onsdag. Sedan såg jag också 3x07 när den gick på TV11 kl 20:00.
Jag ska lägga mig tidigt idag. Jag har ju knappt sovit i natt som jag sa i det förra inlägget, men först ska jag se 1x02 av Reign! Sen är det sleeptime! God natt och sov gott ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: