DATUM: 2013-12-14 / TID: 14:04:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Äntligen!

 
Kom ni ihåg att jag sa att jag skulle vänta med att se Beauty and the Beast säsong 2? Tills den skulle komma på sjuan? Nu vet jag äntligen när! Den 9 januari kl 22:00 ska jag sitta bänkad framför tvn! Jag ser fram emot det!
The Vampire Diaries spinoff-serie The Originals kommer äntligen till svensk tv den 16 januari kl 21:00 på TV11. Jag kommer också att sitta bänkad då! Varför inte liksom? Den är ju en av de bästa just nu, etta till och med! Så det skadar inte att se om avsnitten igen! ;)
Och nu vet ni varför jag är efter i Supernatural säsong 9. Svensk text har plötsligt inte kommit från översättaren till avsnitt 4-9 (serien är en av de få som jag bara ser med svensk text), så jag var därför tvungen att se serien på tvn istället när säsong 9 hade premiär på TV11 nyligen. Serien åkte dock precis på uppehåll och kommer tillbaka den 16 januari igen. Kan knappt bärga mig tills dess att se fortsättningen ;)
White Collar ska jag också se fast jag inte har sett hela säsongerna 2-4 (har faktiskt sett flera avsnitt av dessa säsongerna när de var på tv, men inte alla), men vem bryr sig? Det är svårt att slita sig ifrån Matt Bomer och serien är ju bra! ;)
Postat av: Nathalie

Oj vilken snygg design du har!!

Svar: Tackar :D
Micaela Sundberg

2013-12-14 @ 21:28:22
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: