DATUM: 2013-08-16 / TID: 22:10:00
KATEGORI: Film, I want

Thor 2 the Dark World.

       
Av alla superhjältar är Thor, Spider-man och Wolverine de som jag alltid har gillat bäst. Åh, jag längtar verkligen, verkligen som fan tills Thor 2 the Dark World äntligen har biopremiär i oktober! Jag älskade ettan så jag tror på tvåan. Jag kan inte vänta att få se alla igen och att få se Thor och Jane ihop igen som jag shippar stenhårt! Själv tror jag tyvärr inte att jag kommer se den på bio även om jag vill det så gärna - men jag har ingen kompis som gillar superhjältar som jag gör! Suck! Så jag får vänta tills den går att se på nätet! ;)
 
Postat av: Rebba

Synd att du inte har någon sällskap :( Spännande med en tvåa!

Svar: Ja verkligen synd :( men jag kanske går ensam, vem vet? Jag väntar och ser i oktober/november :) ja, det ska bli så spännande med en tvåa! ;D
Micaela Sundberg

2013-08-17 @ 02:01:17
URL: http://absolutrebba.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: